woensdag 11 november 2009

Bag for Baby B.'s Blanket

Gisteren heb ik het dekentje voor Baby B. verstuurd. Alleen pakpapier eromheen vond ik toch een beetje weinig (all the way to England). Tasje gemaakt in dezelfde kleuren met een grote knoop erop. Misschien dat het zusje van Baby B. daar dan weer mee kan spelen. Ik heb een strookje van de binnenkant naar buiten toe laten komen.

Mmmm, vanmiddag ga ik mijn eerste Simplicity patroon kopen. Spannend. Tijd om weer jurkjes te naaien.



As I was sending Baby B.'s Blanket yesterday, I decided to make a small tote to send it off in. Same colours, and a small break of design by sewing part of it "inside out". The button I used comes from a small suitcase full of buttons my brother found for me.

This afternoon I'm going to buy my first Simplicity pattern. Looking forward to sewing some dresses.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen