woensdag 25 november 2009

Book covers new style

Onze meisjes zijn, vanaf de dag dat ze kunnen kruipen, onweerstaanbaar aangetrokken geweest tot de boekenkast. Elke dag weer lagen de boeken overal, aangevreten, weggegooid, verscheurd. Nou ben ik wel van mening dat kinderen de betekenis van het woord "Nee" moeten leren, maar toen ik nog geen tweeling had, was dat toch makkelijker dan toen ze er eenmaal echt waren. In huis. In de kast. Samen. Deze Book Covers heb ik gemaakt van linnen en katoen.



From the day our girls noticed our library, they have been irresistably attracted to it. Yes, I think I have the obligation to tell my children "No" sometimes. But not once every minute. Plus I started hating putting back the books every 15 minutes pretty soon. These covers are made from grey linen and orange/polkadot cotton.

2 opmerkingen:

  1. Dat is nog een slim, handig en heel mooi! Geweldig!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. En wil je meedoen aan de actie voor het aidsfonds.. LEUK!! Zie mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het compliment Lisette, ik ben helemaal vereerd want ik vind de dingen die jij maakt zó leuk! En ik ga kijken naar je actie.

    BeantwoordenVerwijderen