zondag 29 november 2009

Place- mat & Servet

Ola ola, Sinterklaas had mij gevraagd een set van 9 (!) servetten te maken voor mijn moeder. Het patroontje en de inspiratie kwamen van Heather Ross. Ik had de Appels & Peren van Alexander Henry gebruikt met op de achterkant een groen "gespatte" Ploeg- stof. Toen kwam H. op bezoek en die vond dat allemaal zo leuk, dat ik erachteraan voor haar nog een flinke placemat maakte met een bijpassend servet PLUS servetring. Ik had een heel, heel leuke zaterdag.



A place- mat for my friend H. plus a matching serviette and -ring. Alexander Henry fabric. Heather Ross design and inspiration. Green stitching. It will go well with her lime green kitchen wall!

This is a picture of my cabinet with all my fabrics in it. My hubby didn't think I should buy the cabinet since it stands off the wall and the door doesn't really close, something Puck and Tiny found out as soon as they started crawling. So intelligent. Wow.




Ook nog een foto van mijn kastje met stofjes. Het is een oud kastje en het is krakkemikkig en de deur sluit niet maar oh, oh, oh wat is het een lief oud kastje. En wat staan mijn opgevouwen en gestreken stofjes er leuk in.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen