woensdag 2 december 2009

Ik voel een nieuwe fase aankomen

We gaan verhuizen! Het laatste weekend van Februari gaan we naar Gorinchem toe. Ik moet er nog een heleboel voor regelen. Abonnementen opzeggen. Dozen verzamelen bij de AH. Inpakken. Adreswijzigingen versturen. Laat ik daar maar mee beginnen... verhuisberichten verzinnen. Of nog beter! Huisberichten!



Since we're moving this February there's a lot of things to be done... most importantly: telling people we're moving! How to? I'm making these little houses! I'm very inspired!

Toch al bezig met huisjes, ik moet ook nog Sinterklaascadeautjes maken voor baby K. en nichtje M.



Also I've still to make some presents for December 5, our national children's feast, "Sint Nikolaas". And now I'm in the mood... I've made some toy- houses.






And finally, a small present for my mom, on top of the napkins I crafted the other day. She's been asking for this since ages: a holder for her driver's license.

En dan moet ik ook nog één laatste Sinterklaascadeautje maken voor ons mam. Daar wacht ze al een hele tijd op, een zakje om haar autopapieren in te doen.



Ik haalde inspiratie bij de winkel van Solohandmade. Wat een smaakvolle dingen weet deze mevrouw te ontwerpen!

For this little holder I was inspired by Solohandmade's Etsy Shop. This lady has a very classy style!


2 opmerkingen:

  1. 'ons mam' !!! Hoe leuk! Dat zeg ik ook.. Ook brabants? Mooie cadeautjes! Vind de huisjes heeeeel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat hoesje er mooi uit! Kun je daar ook ergens een patroon of werkwijze van vinden?
    Groetjes, Fernanne

    BeantwoordenVerwijderen