vrijdag 11 december 2009

A Rosey Bag for R.

Een tijdje geleden heb ik R. beloofd een tasje te maken. In mijn stapel lag al een tijd een mooie theedoek van Green Gate, en daar heb ik het tasje van gemaakt. Erbij zit nog een mooi hoesje.



I had promised R. some time ago to make her a special bag. It took a while for inspiration to come to me but when it did, it told me to use that beautiful Green Gate tea towel I had in my stack for ages now.



It was mildly inspired by Made By Rae's Buttercup Bag.
The small portfolio was inspired again by Solohandmade's work.



Dit tasje is licht geïnspireerd op Made By Rae's Buttercup Bag. Het mapje is weer geïnspireerd op de portfolio's van Solohandmade (zie ook blog verderop).

3 opmerkingen:

  1. Zeer zeer geslaagde tas!!! En is die nou van een theedoek? Dat is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, cool hé? Ik heb er ook nog één van een gewonere streepjes theedoek van de Hema. Zal ik ook nog 's uploaden. Hoest met je nichtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er leuk en gezellig uit!! Mooi tasje!!
    Fernanne

    (Ik moest het anoniem doen omdat ik de reactie anders niet kon plaatsen=) )

    BeantwoordenVerwijderen