zondag 17 januari 2010

Bestek voor K. / K.'s First Cutlery

De zoon van mijn vriendin M. is zaterdag één jaar oud geworden en hij (ahem) wilde graag een kinderbestekje. Ik naar de Blokker, bestekje gekocht. Een vorkje, mesje (?! hij is één!) en twee lepeltjes met op elk stuk een beertje gegraveerd. Leuk hoor. Alleen de verpakking was zo afschuwelijk (grijs doosje met zwart bestek-houdertje) dat ik er wel iets moois omheen moest maken. Het werd een bestekhouder annex placemat. Het was niet moeilijk om te maken maar toch is het mij gelukt om het vastnaaien van het lipje twee keer te verprutsen - los te tornen - opnieuw mee te beginnen (en dus drie keer vast te naaien voor het goed zat).

Ziehier het eindresultaat, dicht:



En hier het eindresultaat, open:



En het is dus de bedoeling dat je het geheel als volgt dichtvouwt nadat je alle kliederij eraf gewassen hebt.








Volgens mij had mijn oma ook een soort bestekhouder voor bestek dat érg mooi was. Ik zal het mijn moeder eens vragen.

2 opmerkingen:

  1. Oooh, zo schattig. Daar zal de jarige nog veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En handig. En de quilt is ook super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen