donderdag 21 januari 2010

Het makkelijkste vestje dat ik óóit maakte



Op een blog* zag ik de handleiding van dit vestje... zó eenvoudig dat ik me afvroeg waarom ik het niet zelf verzonnen had. Gewoon 2x de helft van een truitje overtrekken op dubbelgevouwen fleece, mouwen en zijkanten aan elkaar naaien, voorkant doormidden knippen, biasband eromheen "knallen" zou mijn man zeggen en klaar! Ongelofelijk! Leve Amy Karol en de blogger** die mij hierop attent maakte!

Anyways. Het stukje fleece dat ik van mijn schoonzusje kreeg was perfect voor dit project en onze Puck draagt het met stijl.

* Ik weet niet meer welk/wie! Maar volgens mij was het een Nederlands geschreven blog met een paar duidelijke foto's en de verwijzing naar het ontwerp van Amy Karol.
** Dit is zo erg!

PS De kast op de achtergrond is zo goed als leeg... overal verhuisdozen... het verhuizen is nu echt begonnen. Ik had het lumineuze idee om mijn naaimachinehoekje maar in te pakken, dan zou ik vast elke avond inpakken (geen afleiding hé). Maar ik heb het nog niet gedurfd. Niet achter de naaimachine? Hoe overleef ik dan de komende 4 weken?

1 opmerking:

  1. Zo doddig! Leuk stofje. Hihi.
    Ik heb toch nog wat adresjes in R*dam gevonden, dus dat beloofd een leuke middag te worden. En als t mannetje vanavond van huis is lekker achter de naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen