woensdag 21 juli 2010

Dekentje voor baby N., kransje voor baby D.

Hoera, er is weer een baby in aantocht. Onder andere in huize VanVan (bij ons dus). Maar vóór mijn uitgerekende datum worden er nog twee babietjes verwacht. Voor baby N. heb ik een dekentje gemaakt. Blokken van log- cabins á l'improviste, en het eindresultaat is een dekentje dat van donker naar licht gaat met af en toe een vogeltje/ bloemetje.



Voor baby D., die tijdens de WK Finale geboren is, maakte ik een kransje met haar voorletter erin. Echt zó makkelijk! Drie tubes/strengen genaaid en gevuld, aan elkaar genaaid en gevlochten. Hartje genaaid. "E" erop geappliceerd. Baby D. heeft ook het dekentje in rood-wit-blauw gekregen dat ik al eerder had laten zien.



Oh ja en we zijn dus verhuisd- gelukkig-, ik moet nog gordijnen naaien, tafellakens, een quilt voor P. en mij, de dekentjes van de meisjes groter maken, etc., etc., etc.... misschien moet ik maar een lijstje gaan maken dat langer is dan de lijst die nu in mijn naaihoek past. Hm, did I say naaihoek??? Yes, I did! Foto's volgen. Als ik er gordijnen heb hangen.

1 opmerking:

  1. Baby "N" is ondertussen alweer bijna een halfjaar en geniet dagelijks van het boxkleed! Hij probeert regelmatig een vogeltje te pakken, of anders de knoop!
    En van veel kraambezoek kreeg ik de vraag hoe ik aan dat geweeeldige dekentje kwam ;-) (echt waar!)

    En wat ik ook zo leuk vind: van al je geweldige dekentjes vind ik deze nog steeds het leukste! Je hebt mn smaak dus goed te pakken gehad.

    BeantwoordenVerwijderen