vrijdag 30 juli 2010

Vogeltje

De vogeltjes van Spool Sewing hebben me helemaal in hun grip (gratis patroon via hun website). Ik heb er inmiddels 13 gemaakt. Allemaal van lapjes uit doos "Flinke stukken". Ik heb ook nog de doos "Lapjes", een doos "Flinke repen" en een grote weckpot met "Flarden". De inhoud puilt haast overal over de rand dus ik moet regelmatig iets verzinnen om te prutselen met die lappen/stukken/flarden/repen. Van de vogeltjes wil ik misschien een slinger maken voor op de kamer van de meisjes, of een mobile voor op de kamer van de nieuwe baby. Of een kunstwerk voor in onze huiskamer - al is die nog niet helemaal af en vind ik eigenlijk dat ik moet wachten met details tot de basis klaar is.

Dus.

Van de 13 vogeltjes is er één voor mijn vriendinnetje D.

1 opmerking:

  1. Wat een grappige vogeltjes! Ze zijn net zo grappig als de huisjes! Ik heb er inmiddels 24 af, maar ik moet er nog iets meer gaan maken. We zijn erg leuk geworden!

    Liefs, Fernanne

    BeantwoordenVerwijderen