vrijdag 22 juli 2011

Vrij makkelijk maar toch leuk

Mijn ouders gingen met vakantie.

Ik: "Wie moet ik dan bellen als jij er niet bent?"
Moeder:"Dan stuur je maar een sms".

Harteloos.

Desondanks heb ik een fijn vakantiezakje voor mijn moeder gefrutst. Gloeiende kolen etc. etc. En tegen een leegstaand muurtje heb ik een hoekje ingericht waar dat zakje mooi bij uitkwam.


Stofje van een retro servet, die ik toevallig ook al van diezelfde moeder had gehad voor op mijn stoffenstapeltje. Kralen aan de uiteinden óókal van mijn moeder geërfd- van de kettingen uit haar hippietijd. Ja, mijn moeder was een echte wilde tante. Servetten en kralen overal. Patroontje van Heather Ross.

Verder heeft baby T. (die van het vlaggetje verderop) ook nog een grote broer die misschien wel een klein cadeautje kon gebruiken. Al eerder gespot in blogland, en hierbij mijn versie, geshowd door onze Tiny. Als achtergrond bij deze foto onze fijne roze bank met de (bewust!)(heus!) rommelig gedrapeerde deken.



Ik heb in het bijgaande schrijven de vader en moeder van grote broer wel de tip gegeven de potloden af te zagen. Als het kind in kwestie voorover bukt, zich nederzet op een stoel of van een grote kist af wil springen, prikken de punten vervaarlijk in het zachte buikje.


Stevige stof voor de basis uit Tilburg, stof van het zakje Oilily, stof van de stroken gift van de moeder van Joost.

1 opmerking:

  1. Wat heb je toch weer leuke dingetjes in elkaar gezet! Binnenkort van mij ook weer een 'naai-update'!

    BeantwoordenVerwijderen