woensdag 7 december 2011

Ik recykleer

Pfff, eindelijk had ik het voor elkaar. Ik heb mijn kast opgeruimd. Uitgeruimd. Uitgemest. Resultaat: twee hele planken leeg (leeg!), jasjes, tasjes, rokjes bij elkaar, evenals sokken en schoenen en allerlei overig boven - en ondergoed. Nou ja, zo veel is het niet meer. Het is een lange tijd geleden dat ik iets nieuws kocht (die ene praktische spijkerbroek daargelaten). De Hema score in mijn kast daarentegen is érg hoog.

Allerlei niet-meer-hippe Tshirts moesten er ook uit, vond ik. Maar dat was wel jammer want ze waren blauw en nog best wel goed ën van de Hema en mijn calvinistische aard vond het zó zonde om ze zomaar weg te gooien.



Gelukkig heb ik dochters. Twee zelfs. Terwijl ik dit schrijf overleggen ze hier trouwens achter mij dat ik stickers uit mag zoeken, omdat ik 3 jaar geworden ben vandaag.



Op naailes overlegde ik met juf Petra over de aanpak en zie hier! Twee geweldige jurkjes voor mijn dames. Er is ook nog een derde jurk, maar B. wou niet meedoen met deze pas-sessie. Tsja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten