donderdag 1 december 2011

Oh oh oh wat gaat dat snel

In oktober werd de kleine meneer hier in huis 1 jaar. Eén. Jaar. Het was een prachtige zonnige dag die we buiten doorbrachten. Onze meisjes herinneren zich die dag ook goed. "Pake was er, en Omi, en ik ging spugen in de zandbak". Yes. Daarom is er ook géén foto van de Jump Rope Dress die ik gemaakt had in deze post. Wel van de kroon die de jarige een groot deel van de dag heeft gedragen, dankzij een paar weken lang oefenen vantevoren.



Sinds juli (vorige post) maakte ik zoveel dingen. Schorten. Jurken. Knuffels. Patchwork. Ik herstelde een washand (op verzoek van echtgenoot). Ik naaide een tas. Van dit alles volgen binnenkort smakelijke foto's en inspirerende verhalen. Maar u begrijpt, het leven is vol, en dan komt de computer soms pas 's avonds laat op tafel. Dan leest men nog een blogje of twee en duikt daarna snel het bed in. Ik beloof echter beterschap en bergen foto's.

1 opmerking: