woensdag 1 februari 2012

Welkom in 2012

Een tijdje geleden was het kerst. Het was een beetje vreemde kerst. In tegenstelling tot vorig jaar sneeuwde het niet (dat was oké). Wel was mijn broer ziek sinds een paar dagen voor kerst (dat was niet oké). Zo kwam het dat we kerst zeer low-key (en ik geval van broer niet low-key maar "lay down") vierden bij ons thuis in het mooie stadje G. 's Avonds even heen en weer met bakjes kerst-eten en toetjes en hup, weer door. Pa en moe kwamen desondanks logeren en voor mijn mama'tje maakte ik tweede kerstdag een nieuw telefoonhoesje. Dames, demonstreer het maar.



Tsja, zeer simpel, maar toch iets om vrolijk van te worden in die sombere dagen rond kerst.



Inmiddels is Oud en Nieuw ook alweer geweest (toen lagen wij hier vanaf half 8 's avonds zwaar misselijk op bed)(niet oké) en is hier bij de buren naast ons een winterkindje geboren. Vlaggetjes genaaid. Puck toont ze hier even:



Vol goede voornemens laad ik mijn foto's op onze nieuwe computer. Er zijn nog enkele creaties die het verdienen hier voorbij te komen. Wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Leuk, MJ. Je maakt anderen blij en dat is mooi (naast je creaties die mooi zijn).
    Ik dacht heel even: waar blijft ze in 2012, maar ik vind het fijn om je weer te "zien"

    gr Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen