donderdag 26 april 2012

Tasjes

Afgelopen zaterdag gingen wij naar de Efteling! Dat was heel erg geweldig. De kinderen vonden het sprookjesbos af-schu-we-lijk ("Ik vind het eng! Ik wil hier weg!") - eigenlijk ook niet zo gek want de meeste sprookjes zijn ook afschuwelijk ("En nu eet die wolf haar oma op met huid en haar"). De ruigere attracties vielen beter in de smaak. "Wil je in de Bob?" In koor uit de keeltjes van mijn nog-niet-4-jarigen: "Ja hoor!"



Ook leuk: de dames kregen allebei een nieuwe rugzak uit Little Things to Sew van Liesl Gibson. En 's avonds mochten wij aanschuiven bij oom & tante N. in Tilburg, waar ik de nieuwe luiertas mocht afleveren. Stofje Ikea en tas uit Amy Butler: Little Stiches for Little Ones. Het was géén leuk patroon en als ik de tas weer ga maken zal ik dat op een eenvoudiger manier doen, maar de tas is superleuk geworden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten