donderdag 31 mei 2012

Leve Mme Zsazsa!

Zeer binnenkort (en dan bedoel ik ook zéér binnenkort) vieren wij hier twee verjaardagen. Onze lieve dames worden 4 (ze werden net nog 3, ja, ik weet het). Vorig jaar maakte ik hiertoe twee verjaardagskronen. Omdat de kronen van de peuterspeelzaal ook erg in de smaak vielen, dacht ik dit jaar iets anders te verzinnen. 

 De flockfolie van VanMarieke kwam over de post met een duidelijke handleiding. Ik bestelde de kleuren paars, nachtblauw, geel, oranje en groen. 
 De Tshirts kwamen van de HEMA. Die groene is nog wel een leuk verhaal. Nou ja, vooral een kort verhaal. Hinke was mee naar de HEMA en gritste dit shirt van het rek. "Die wil ik". Er is geen spatje groen in haar garderobe. Misschien wilde ze me iets vertellen.
En dan de rokjes! Gisteravond op naailes hebben we die nog eventjes in elkaar gezet. Dat was goed te doen. Het zijn de patroonloze rokjes-met-strik-en-rits uit Allemaal Rokjes van Mme Zsazsa. Makkelijk te maken en kijk nou toch! Een supermodel rok met feestelijk strik-effect! Echt een aanrader om te maken, in een avond lukt je dat makkelijk. Stoffen van Oilily en van de markt.

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je mooie meiden. Wat ben je toch een creatieveling. Vinden de meisjes het leuk op school?
    tot binnenkort
    Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen