donderdag 12 juli 2012

Cadeautjes, iedereen cadeautjes

Op de voorlaatste dag voor de vakantie ging ik nog snel even met B. naar de kringloopwinkel. Ik kom héél graag in kringloopwinkel. Puzzels en ander speelgoed voor de kinderen, vreemd verkleurde stoffen, stoelen, krukjes. Fijn. Vandaag keek ik voor het eerst ook in de bak met dvd's (in het kader van vakantie => verwennen). Superscore!

Op de avond van de voorlaatste dag voor de vakantie heb ik voor de juffen kleine cadeautjes gemaakt. 's Middags had ik met de meisjes al sleutelhangers in elkaar gefrutseld. Dat was heel makkelijk: iedereen zocht een paar lintjes uit die (na een paar aanwijzingen) best goed bij elkaar pasten en die naaide ik dan aan een sleutelring. Van Tiny moest er ook een echte sleutel aan, daar heb ik er nog héél veel van, dus dat was ook geen probleem. Het tasje kwam dankzij een handige tip van een naai-collega via Leven Met Liv
De stof kwam van Ikea. Het is fijne stof want er zitten zoveel kleuren in dat je er voor elke gelegenheid wel wat mee kan doen. Binnenkort hoop ik er nog een zonnehoedje van te maken. De ritsen vond ik ook bij de kringloop. Elke keer dat ik daar ben kijk ik even in het mandje met ritsen en meestal kan ik er wel een paar meenemen. Zo goedkoop! Kwartjes! De sleutelringen en die handige aanknipdingen komen gewoon uit mijn spulletjesbak, vol spulletjes die nog wel eens van pas kunnen komen. Toen sleutelkoorden nog erg in de mode waren heb ik die flink verzameld en tadaaa... van pas. 
Tenslotte het hele spul ingepakt met mooi behangpapier van Designer's Guild en een splitpennetje. Kleine moeite, fijn effect. Hopelijk hebben de juffen er plezier van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten