woensdag 18 juli 2012

Tas voor kar

Onze lieve baby B., inmiddels 21 maanden oud, begint meer en meer te kletsen. De kinderwagen noemt hij "kar". Dat is precies goed, want dat zeg ik ook altijd. "Ga maar in de kar" en dan klimt hij erin (op goede dagen). Voor een vriendin met ook een kar maakte ik deze tas die aan het stuur/de stang/dat duw-element gehangen kan worden. 

Buitenste ruit van Ikea, binnenste stip uit mijn oma's stoffenvooraad, verstelbare band met fluoriserende strepen van een oude Kipling tas.
Hij is aan twee kanten draagbaar. Er zitten zakjes in. De zakjes zijn óók weer met een andere stof gevoerd. Het was zo leuk om deze tas te maken! De flap is aan beide kanten open te flappen, dus als je iets nodig hebt uit je tas maar je moet ook je kar sturen, bijvoorbeeld als je net aan het oversteken bent maar er valt bijna een druppel uit je neus, of je moet rennen naar de bus maar je telefoon gaat héél hard rinkelen, dan hoef je níet eerst allerlei ritsen of drukknopen los te trekken/wrikken met één hand. 
Het is -kortom- echt een superleuke tas, ondanks de vage foto's. Het ligt niet aan mijn camera, dat ik zulke vreemde foto's maak. Als ik een betere camera had, zou ik nog steeds dit type overbelichte, wazige foto's maken. Maar wie mijn werk live wil zien, kan altijd iets bij me bestellen. I do custom orders :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten