woensdag 29 augustus 2012

Dekentje voor Har

P. heeft een vriendin. Zijn vriendin heet Har. Har en P. kennen elkaar al zeker 20 jaar en op onze bruiloft heeft zij P. en mij liefdevol toegesproken. Bijvoorbeeld over de tijd dat zij en P. samen met P.'s zusje in één studentenhuis woonden. En elkaar daarna tijden niet meer konden luchten en/of zien. 

Als wij Har zien duurt het dagen eer P. mij weer Mar. noemt. P. is niet zo goed met namen. Har en Mar. Lastig. Ik vind het niet erg. Har is lief.
Dit dekentje is voor op de bank bij Har. Ze heeft een fantastische smaak en haar huis is echt heel. erg. geweldig. ingericht. Ze woont in een prachtig oud pand en oh, die kleuren. Die oude witte kast. Die verzameling jaren '70 kopjes. Oh.
We gaan er snel weer eens heen. En dan ga ik nog even met dit dekentje op mijn knieën op haar witte bank zitten, en een kopje thee drinken, en genieten van haar gezelschap.

3 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben Har. en ben heel blij met Mar.! de vrouw van mijn vriend P. die meer een broer is eigenlijk. Mar. is lief en een supermama! En ik ben blij dat zij de vrouw is van P. Een betere had ik niet kunnen bedenken, maar hij heeft haar zelf uitgezocht hoor:)Daar ben ik niet aan te pas gekomen:)Mar. heeft dit geweldige dekentje voor mij gemaakt en daar geniet ik dagelijks van als ik op de bank lig met een kopje thee en een boek, en nu niet langer onder een fleecedekentje, maar nu geheel in stijl met mijn interieur:) Als ik op bezoek kom maakt Mar. lekker dingen voor mij, zelfgebakken en heel gezond en mag ik de kindjes knuffelen zolang ik en zij maar willen!
    Dat is fijn, zulke vrienden gun je iedereen! Dank je wel P. en Mar. en lieve kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een knapperd en ik beaam: een lieve vriendin.
    Heb daarnet ook gekeken naar naailes. Maar ik zou moeten kiezen tussen sport en naailes. Dan zou jij het wel weten toch ;). Ik ga dan twijfelen.
    Ergens als de bladeren nog vallen kom ik weer langs.

    gr Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen