woensdag 24 oktober 2012

Laatste x MacD's

Laatste x MacD's? Waarom? Wordt het Circus vegetarisch? Zijn wij tegen globalisering? Was het er niet gezellig? Driewerf neen. Nou ja dat vegetarisch zijn wij natuurlijk al een beetje, maar dat is een zijspoor (joh). Laatste x MacD's omdat de kinderen het niet lekker vinden. Werkelijk. Of om met onze vriendelijke oudste dochter te spreken: "Ik vind het helaas niet zo lekker". 
De ballonnen vielen wel in de smaak. En het was ook best leuk. Maar de volgende keer dat ik niet de puf/inspiratie/tijd heb om fatsoenlijk te koken, serveer ik gewoon hagelslag- tosti's.  Krijgen ze in ieder geval nog iets binnen van die befaamde maar onderschatte groente, de cacaoboon, en eten ze waarschijnlijk een stuk beter.

Oh ja, het vestje van Tiny is voorgeknipt en gesneden door mijn onvolprezen naai- juf Petra, en in elkaar gezet door mij.

1 opmerking:

  1. ik heb toch het idee dat we hier een gekuisde versie van het het verhaal krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen