zaterdag 27 oktober 2012

Nieuwe buren

Nou ja, nieuw. Niet echt nieuw. Maar op Burendag ontmoetten we elkaar voor het eerst. Met een kopje thee en een kopje koffie en veel lekkere koek en cake. Was het elke week maar burendag. Enne, oh ja,  buurvrouw was drie dagen later uitgerekend. Wow. 
We kregen een geboortekaartje en ik maakte deze vrolijke slinger voor ons nieuwe buurjongetje. En als ik nu 's ochtends uit het raam kijk, dan zie ik 'm bij de buren voor het raam hangen, en ben ik kei-trots. Deze overbelichte foto is 's avonds laat genomen (oh ja joh) en natuurlijk had ik ook tot overdag kunnen wachten, ware het niet dat ik de dag na het maken van deze slinger een HEEL WEEKEND VOOR MEZELF had daar wilde ik zo snel mogelijk mee beginnen. Zoals iedereen zal begrijpen. Stoffen van de markt, van Jo-Ann (USA, jaja), Oilily en een biasbandje uit de stad.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke blog en een geweldig tafelzeil!
    Even over je vraag op mijn blog, da's inderdaad proppen onder de naaimachine, die broekspijpen.... Maar het gaat redelijk met maten 116 en 128 spijkerbroeken en dan alleen met horizontale stiksels :).
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen