woensdag 29 mei 2013

Mijn hippe moeder

We moeten het even hebben over mijn hippe moeder. Dat is ook dankzij mij hoor, dat ze hip is. Ik maak namelijk erg leuke telefoonhoesjes voor haar.
Maar die telefoon is met name het object dat erg bijdraagt aan haar hip-heid. Mijn moeder heeft een Blackberry. 
                                      
Ik plaats er maar een klein foto'tje van want hij is zo rood, het doet pijn aan je ogen. En hij leidt anders ook zo af van die hoesjes die ik ervoor maakte. Zoals deze hier:
 Of deze:

 En tenslotte deze:


Fijn hoor, telefoonhoesjes maken. Je flanst ze zó in elkaar en je moeder is weer jaren tevreden. Als ze ze deze keer nou maar niet kwijtraakt - of een nog modernere telefoon koopt - dan heb ik mijn dochterlijke plicht ook voorlopig weer gedaan. 

1 opmerking: